Girl teamwork and the "Förstörare"..

Hejsan.
Det gick inte att gå in på bloggen igår så jag kunde inte skriva.
Jag skriver nu iställe ^^
Men igår så åkte Natta till stan o jag skulle ju till elgiterren.
Jag o Alma bytte böcker!
YAY!
Hon fick låna alla Prinsess Ai och 3 Love Hina böcker. :)
Jag fick låna Keroro 2 och God Child 2.
Tyvärr så har jag inte läst ettan på nån av dem.
Jag ska få låna Keroro 1 av Wica ^^
Taaack allihoppa!
Jag och Alma hade teamworkat bra på elgitarren. :D
Det var två nya killar.
En av dem var typ helt... bitchig?
Han skyllde på att Alma höll fel takt men det var båda som höll fel takt.
Inte bara hennes fel.
Sen blev han typ sur.
Jaja..
Blir han sur på mig vet jag vad jag ska göra..
Hihi..
Jag ler mitt söta elak leendet!
YAY!
På perrongen så träffa vi Natta som köpt en ny tröja och då var Alma tvungen att sticka.
Då kom det fram nån helt konstig gubbe.
Han var inte full men berusad.
"Spelar du gura?"
"Ja..."
"Varför det?"
"Eftersom jag tycker om det"
"hahaa..Sitterdu här med din lillebror?" (syftar på Natta)
"XD Jaaa..."
"Jaha.. XD.. visa vad ni går för.."
*flyttar mig närmare Natta* "Ehh..?"
"Kolla, hon har snygga ben.. hon kanske vill ha en korv."
"WHAAT?"
"Varför ska jag vaccinera mig?" (läser på reklamen)
"För att du dör annars." (Blir slagen av Natta)
(tunnelbanan kommer)
"Nu måste vi gå" (jag o Natta)
"Åka menar du.."
"Ja, vi måste åka"
"Jag ska oxå åka där"
"Nej jag tror inte du ska det" *ställer mig upp*
"Jo, jag ska följa med och förstöra era liv"
"Nej, det ska du inte eftersom jag inte vill det" *går på tunnelbanan som åker iväg utan honom*

Jaa...
Jag sammanfattade vårt samtal..
Annars  så skulle det bli massa "Asg" från mig o Natta o korkade saker från honom..
Suck..
På tunnelbanan så snackade jag o Natta om massa konstiga gubbar, män, kvinnor som vi mött tidigare.
Som tex:

1. Våldtäksmannen.
En man komfram till oss o sa "Haj. Jag e våldtäksman!"
O såg typ skithappy ut.
Han gick av efter en station. (på tunnelbanan)
2. Kisskvinnan.
Kisskvinnan e en kvinna som går runt i Hässelby o kissar.
Vi råkade se henne kissa på torget..
3. Pratgubben.
Han satt på tunnelbanan o pratade med sina skor.
4. Förstöraren.
Han jag nyss nämnt..

Ja..
Nu har jag säkert glömt nån..
Jaja.. ^^
Men asså.. det e lätt att se dem eftersom de inte är osynliga.. XD
(What am I saying?)
Men sen så var jag hemma o slöa.. ^^



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wic@ o Anna

Jo, du glömde "The Wica!"

2009-10-08 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0