Princess Ai

Jag läser ganska många serie nu ( manga ).
Igår läste jag ut Kajika. O så läser jag 4:an på Snow Drop. Köppte en sjukt bra serie igår. Den heter Princess Ai.
Låter lite töntigt jag vet men ändå! Den e så jävla bra!

På Baksidan:

Princess Ai

En diva som slitits från kaos
En frälsare dömd att älska

Följ med prinsessan Ai på hennes fantastiska resa på jakt efter sanningen! Ai vaknar förvirrad upp mitt i Tokyos myllrande trafik. Hon vet varken hur hon har hamnat där, eller vem hon själv är.

Små minnesbilder dyker upp, samtidigt som hon försöker överleva i den främmande staden - förföljd av märkliga varelser, utan vänner som stöd och med en känsla av att det är mer än hennes eget liv som står på spel.

Vid ett tillfälle möter hon Kent, en attraktiv ung man, som hjälper henne...och kanske mer än så...



Manga
Fantasy/Romantik
Från 12 år


SÅÅÅ SJUKT BRA!!!
E på andra boken av tre.
Hon spelar elgitarr o sjunger (LOVE) !!!
Sjukt argsint o utåtriktad är hon iaf.
Bästa boken just nu. :D

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0