Sakura! (15 maj 2010)

Hejsan!
Varit i Kungsan :)
Körsbärsblommorna blommar ju!
Rasmus smsa mig i tisdags och typ "Kom till stan! Sakuran har slagit ut!".
Jag kunde inte motstå det! xD
Fint var det.
Wica kom oxå!
YAAAAAAAAAY!
8D





Hahah.. Rasmus! :D <3




Vackert. <3




Wica! Sweet like a cupcake! <333




Beautiful! <3




Cookie & Wica! <3




Rasmus & Wica! <333




Sakura, anatava kawaii-desu! xD
Fan vad duktig jag känner mig nu!




Tack för att ni finns när jag behöver er.
Ni betyder mer än vad ni anar! <3




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Ragnar/Nallen

De första två bilderna var jäätefina, de andra med men gillade dem! ^^

2010-05-16 @ 00:28:26
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0