Uppcon! ♥

Tjenare!
Har ju inte skrivit om Uppcon!
Var så jävla kul!!!
Träffade många nya vänner.
Stalkade en kille som heter Viktor och bor i Luleå.
Träffade Rasmus och Oliver :)
Sov i Tiundaskolan.
Träffade en tjej från bdb.
Sov med en kille som heter Johan som typ vaktade i sovsalen.
Träffade Elina, Simon och Andreas i sovsalen :D
Alla e så jävla snälla och bäst på UC.
Kramades som faaan.
Pussades lite oxå.
Elr jag pussade typ en kille :)
Sen så var det slut.
Ska dit nästa år :D
Kanske ska på Meowcon oxå..
Men vi får se.
Lite pics nu ^w^




Bara lite kö till väskinlämningen.
xD



MinxZone   :) <3




Visst e Nallen söt?
Men vi åt lite middag iaf xD
Nudlar we love. (men inte Wica)



Foki var oxå där.
Fick kram och blev glad :D




Nallen och jag i sovsalen :D




I <3 Sovsal







Moshi moshi :D




RULLTRAPPA!!!




Jag i säljtältet :)
Köpte den Totoro-mössan förresten.




GOSEDJUR!!!




Älskade dricka! <3
Men flaskorna e misstolk. xD
Ramune! <333




Nallen som mår dåligt men nyss köpt sitt gosedjur :3




CHICKENHEAD!
I LOVE YOU!!!




Söta Wica som dansar Caramelldansen! :D <3




WIEEEEEEEE!



Uppcon we love you!




Kurigurumi tror jag det heter.
Vill ha en!!! :D




Uppcon folket vinkar Hej då till mig! ;__________;
Hej då Uppcon!
Vi älskar er.




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen/Ragnar

Man blir ju nästan tårögd!!! SAKNA! ÄLSKA! <333

2010-05-02 @ 12:05:58
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0