Rix Fm ♥

Joo.. hejsan.
Ville bara berätta att jag tänker glömma Rasmus och han gillar inte mig.
Killen vill bara vara lycklig och jag tänker inte störa honom.

Var på Rix Fm festivalen idag 8D
Men missa Därin (Darin)..
*sadface*
Det var kul iaf.
Rasmus kom..
Han stog 1 m bakom mig.
Så vinka han, men då dissa jag det och vände mig om..
Blä på mig.
När jag skulle säga hej till honom.
Asså krama honom så stog vi bara och kolla på varandra.
Sen så gav jag honom en halv kram om ni fattar vad jag menar.
Sen så stack jag.
Men vi var skitmånga där 8D
Vi var:
Jag, Nallen, Anna, Wica, Liza, Tingeling, Anders, Nellie, Nessy, Panda, Rasmus, Dryg-alex, Sebis-bebis, Ludde elr Pelle (ingen vet vad han heter 8O)
Sen så träffa vi några vänner på plattan:
Corre, Mjölk (som inte gillar mjölk), Josefin, Smyg-kinesen från Vietnam, Norges hjärna (UCare), Norges kropp (UCare), Emelie (Anos vän), Killen som dansar bra (Emelies strul)..
Det var alla :)
Inte många alls va? ;)
Men det var kul att Anna följde med.
Och hon tyckte det var kul oxå :D
So that was great.
Wica och jag blev lite depp men det fixade sig tror jag.. :O
Jag fick se Timotej och Erik Hasselnöt eller nått sånt.
Panda fick en mössa som Timotej kasta ut.
Lycko ;)
Vill att det ska bli festival igen 8D
Det e ju iofs Mosad Pitt (Moshpitt) imorrn men jag vet inte om jag pallar gå.. xD
Inte så många som ska dit..
Funderar på att gå på Peace and Love detta år. :)
Vad tycker ni?

Ragnar och Rasmus har skapat en blogg btw.
Jag fick lösenordet.
Gå in och läs om ni har lust.
Det är Ragnar, jag, Rasmus och Sebis-bebis som skriver vad jag vet.
Fråga om ni vill veta vad den heter. ;)
Jag säger inte till föräldrar som lägger näsan i blöt xD








♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

De va kul! :D Vill följa med fler gånger. :) <3

Ja vill veta va bloggen heter och lösenordet om jag får. xD

2010-05-22 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0