OBS! Inlägget innehåller mycket depression!

Hej.
Jag har knappt nått att skriva om men Nallen tvingar mig.
Jaja..
Tror jag löste det med Leo.
Men sen så halvbråkade vi.
Känner nu en till kille som gillar Nallen.
Sure, Nallen jag älskar dig, du är min bästa vän.
MEN det kan bli lite irriterande när alla killar gillar henne.
Sen så snackar killarna med mig om hur mkt de gillar henne.
Och hon snackar med mig om hur fucking jobbiga de är.
Ok, vissa gillar hon ju.
Men då klagar hon bara om vem hon ska välja.
Hon får gärna fortsätta annars känner jag mig bara efter.
Men det kan bli smått irriterande.
Jag själv kommer i sista hand hos alla.
Jag förstår mig inte på livet.
Folk gillar de snälla tjejerna men när jag blir en så gillar alla plötsligt tjejen som rivs och sparkas xD
Livets otur.
Tänkte inte skriva dethär men nu blev det ju så ändå.
Jaja..
Bli inte sura bara.
Och håll mig uppdaterad.
Funderade på att ta livet av mig idag igen.
Jobbigt.
Dumt att känna så liksom.
Men det blir ändå inget bra som händer.
Nalen sa att Rasmus hade bett henne att komma till stan och träffas.
Trevligt.
BLÄ!
Jag vill flytta härifrån.
Leo förstår inte vilken tur han har som inte har några vänner.
Men vänner kan vara bra ibland.
Fasst tyvärr så är många inte till nån hjälp.
Jag hatar mig själv.
Sitter här och gråter...
IGEN.


Du ville att jag skulle skriva nått Nallen?
Here you go.




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen/Ragnar

Seriöst, ingen gillar mig. .__.



Sluta gråt, dö inte. Kämpa.

2010-05-06 @ 22:29:35
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Wica

Du kommer alltid att ha mig? D: Jag finns ifall du behöver prata eller vad som helst!! Märk de tre sista orden noga...

2010-05-07 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0