Lycklig ♥

Hejsan!
Vill bara säga att jag är glad just nu!
Är inte det så ofta så jag tänkte bara skriva det. xD
Hahaha..
Jag är bara för dum i huvet!
Men jag tänkte faktiskt lägga ut en video.
Japp.
Hittade låten på ett konstigt snabbt sätt.
Men den påminner mig mycket om den personen jag tycker om.
Rasmus.
Så nu måste ni lyssna.
Det har jag bestämt.
Rasmus och Jo-Jo har fått mig att börja lyssna på Kent igen xD
Dumma er! xD







Känner mig så.
Vad vore jag
Utan dina andetag
Aaahh..
Fantastiska värld.
Låter skitdrogad nu. x'D





Denna bild gör mig lycklig.
Eller glad.
Den visar att allt föds på nytt.
Den säger att alla får en till chans.
Jag älskar prästkragar.
Tänk att en liten sak kan få fram så många känslor.
Och så luktar den sådär speciellt.
Den luktar sommar, glädje och kärlek.

Fick ju en ny mobil för att gamla gick sönder.
Bilden på prästkragen är tagen med mobilkamera.
Den e bra, bra :)
5 Megapixel xD
Men det e en fin och bra mobil <3




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Ragnar/Nallen

<3

2010-05-16 @ 00:45:02
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0