Lite om Leo

Hejsan.
Tänkte berätta lite om Leo.
Jo, det började såhär.
Jag fick träffa Leo och jag tyckte han var fantastisk på alla sätt.
Jag blev förälskad i honom på Uppcon.
När jag berättar för honom att jag gillar honom så säger Nallen en min senare att Leo vill bli tsm me henne.
Jag blev sårad.
Leo har snackat mycket om att han kan bli tsm me vem som helst.
Men tydligen inte med mig.
Då måste jag vara sämre än sämst?
Om nu ingen vill ha mig.
Så då var  jag nära på att bli elak igen eller falla in i deppression igen.
Men med hjälp av mina vänner glömde jag smärtan.
Det var en stor del Rasmus hjälp också.
Jag började umgås med Rasmus samma vecka som jag blev sårad.
Så han hjälpte mig mycket när han höll på med mig.
Kramade mig.
Gav mig komplimanger.
Bara var snäll.
Så jag mådde bättre.
Jag ville att Leo också skulle få känna smärta.
Så jag låtsades vara deprimerad så att han fick skuldkänslor.
Jag förstog sen hur fel det är att leka med en människas känslor.
Så jag berättade allt för Leo.
Vi snackade inte på ett tag.
Och jag tyckte att han var irriterande.
Leo är en sån person som vill ha uppmärksamhet.
Han pratar alltid om hur dåligt han mår och man blir lätt trött på det eftersom det verkar som att han alltid mår dåligt.
Leo trodde att jag hatade honom.
Men det gjorde jag aldrig.
Hata är ett för starkt ord.
Så jag berättade för Leo vad folk tycker är irriterande med honom.
Det där med att han alltid klagar och liksom vill att folk ska tycka synd om honom.
Och när man försöker hjälpa honom så lyssnar han inte.
Så sen så kom vi överrens med att glömma allt som hänt och börja om från början.
Så bara så att alla vet.
Jag hatar inte Leo.
Om du gör det så behåll det för dig själv.
Det är inte mina problem.
Om jag får orsaker till att hata honom så hatar jag honom.
Så enkelt är det.



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anonym

Bra tjejen.

Gå vidare <3

2010-05-16 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0