Lite bilder från Rix Fm :) ♥

Hejsan.
Tänkte sno lite bilder från Pandis på fb. xD
MOAHAHAHH!




Just cux we are sexy! xD ;)
(Liza, Nellie, Jag)




Just cuz they are cute! :D <3
(Tingeling, Anders)




The gang.
(Nellie, Tingeling, Anders, Nessy)




Hihi ^w^
(Liza, Nellie, Tingeling)




Hehe.. Ragnar var skitsöt för hon kom precis från sminkningen.
Och nej, Anna, jag tänker inte ta bort bilden.
(Anna, Ragnar, Anders)




Jag xD
(poop on meeeh!)


Sen hände massa konstiga saker.
Men jag stack ju så bajs.
Sadface liksom xD
Nöj er med det! ^w^
Har inget mer att skriva eller så.






♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Sämsta bilden nånsin på mig. :/

2010-05-23 @ 11:39:16
Postat av: Ragnar

Ser cp ut men jag gillar mina kinder! XD

2010-05-23 @ 12:27:37
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Nellie - the original!

Har ni bytt ut mej?

2010-05-28 @ 16:52:00
URL: http://usagi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0