Jaha.. vad har man gjort idag då?

Hej xD
Kollade på min syrra idag.
Hon dansade balett.
Precis som jag gjorde i hennes ålder.
Hon var jätteduktig.
<3333333333
Sen var jag me Tingeling, Anders, Jo-jo, Nellie, Nessy, Carrot, BBS (bevis-bebis-sebis), Spillilill, Brunsås, Ragnar.
It was fun. xD
Rasmus kommer tillbaka från det där lägret idag. :)
Men jag har bestämt mig för att bara vara vän med honom.
Jag ska inte anstränga mig annars blir det bara fel xD
Jaa..
Lärt mig Vinternoll2 av Kent nu :)
Inte svår text men iaf xD
Jag borde ju plugga matte eftersom jag har prov imorrn men jag pluggar på låtar iställe.
Duktigt. -____________-
Jaja.. wish me luck ^w^





Mina vänner ägeeeeeer!!!



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Ragnar/Nallen

Du äger, vi älskar dig! :D <3

2010-05-16 @ 22:07:18
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0