Jag har upptäkt..

.. Att slipknot e väldigt bra :)
Lyssnar jävligt mycket på bandit nu.
Tyckte några låtar var bra.
Då lägger jag dem på minnet :)
Som den jag nu har hittat.
Snuff - Slipknot.
Älskar den.
Beskriver så mycket.
Många känslor kommer fram.
Jag har gömt dem med tiden.
Men nu plockar musiken fram dem och blåser bort dammet.
Jag inser nu hur fel jag har gjort hela tiden.
Jag inser att man måste vara elak ibland.
Iofs så mår jag lite dåligt för att jag jävlas med Leo.
Men det e ju bara så..
För dem som inte vet.
Jag höll på att bli förälskad i Leo när det var Uppcon.
Vi flörtade och höll på.
Han sa att han ville "Baka muffins" (knulla) med mig.
Sen så säger han till Nallen att han vill bli tsm me henne.
Jag blir.. äcklad (?) av honom.
Jag vill inte ha honom längre.
Det som sårade mig mest var att t.om den som säger att han blir tsm med vem som helst inte vill ha mig.
Så dålig är jag tydligen.
Att jag är sämre än sämst liksom.
Det kändes..
Sen så skulle jag jävlas med honom.
Så jag sa att jag ska ta livet av mig.
Jag mår dåligt.. bla bla bla..
När jag säger "Ingen kommer älska mig, ingen vill ha mig"
Så svarar han "Vad skulle du svara om bara någon kom fram till dig och ville bli tsm"
BARA NÅGON!?
Där blev jag pissed.
Fan om han tror att jag tänker sluta jävlas med honom.
Sure, jag känner mig orolig och jag vill ju inte va elak.
Men jag kan fan inte ta skit HELA JÄVLA TIDEN!!!!!!


Det har bara gått dåligt sen du lämna mig...



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Ragnar/Nallen

<3



Han knullar vem som helst, inte förhållande.

2010-05-05 @ 10:04:53
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0