Viktor

Förlåt förlåt Viktor Fogelberg! Du e så snäll, så toppen, så perfekt! FÖRLÅT!!! Jag vet att jag gjorde fel. Jag mår skit. Sämre än förr. Du var den enda som jag kunde krama. Du skulle inte säga så mycket. Du skulle klappa mig på huvet och kanske säga "Naaw...". Jag vet det. Jag älskar dig så jävla mycket för du e så jävla bäst. Varför måste jag var så elak, ond, idiotisk...? Förlåt mig! Du var så bra. Jag e en sån jävla kossa! Du stanna för min skull. Och du sa tom förlåt när Natta prata med dig. Du rinde upp. DU BRYDDE DIG!  Och jag vågade inte ens svara. Jag e så jävla feg. Rädd för livet. Men det kanske är slut snart. Nu. Det kanske e slut nu. Jag känner mig skyldig att leva. Men jag vill dö. Ja, det vill jag. Jag är en sån. En sån som är rädd för livet. E rädd för allt. Hej Då. <3 Ni vet att jag älskar er.

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nellie

Det blir inte bättre av att dö...................

2010-02-06 @ 20:43:24
URL: http://www.nerurie.net
Postat av: Anna

Vad har hänt?? o.O

2010-02-11 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0