Senaste ♥

Hejsan Svejsan :)
Jag har varit sjuk från tors - sön.
I lördags skulle jag hämta engelskaboken i skolan som brukar vara öppen på lör - sön kl typ 14 - 16 elr nått men tydligen inte den dagen.
Jag stog utanför skolan vid -20 i  typ 20 min.
När jag gick därifrån kunde jag inte känna mina tår D:
Men sen så värmdes de upp igen C:
Jag skulle ha träffat Ano men hon hade glömt bort mig :/
Jaja..
nån annan gång? :)
I söndags så träffa jag Jo-jo.
Vi satt och drack sockerdricka (jag), isté (hon).
Vi åt kakor kex och goooodis C:
Så satt vi på en grön bänk o snacka om allt och inget.
Det var trevligt ^^
Sen så fick jag vänta på tunnelbana och buss.
Så jag kom hem efter 45 min väntande.
Om jag visste att de skulle ta så lång tid så skulle jag ha gått
I måndags gick jag till skolan och kände mig efterbliven.
Skrev ett långt NO-prov i två timmar typ!
Det var bajs att skolan var öppen D:
Men jag fick åka ersättningsbuss till skolan C:
Mi like.
Mycket roligare att åka buss än att åka tunnelbana tycker jag :)
Efter skolan kom jag hem och vilade.
Sen ringde Carro och sa att teatern var inställd men vi fixade en träff iställe :)
Nellie fick sina 100 kr för sovsalen och sen åkte hon hem.
Vi var sex pers
Jag, Natta, Carro, Emil, Elin, Stina
We had fun.
Min röst var helt konstig så det lät lite kul när jag läste repliker xD
I tisdags så gick jag till skolan och åkte ersättningsbuss igen :D
Hade värsta sovmogonen till typ halv tolv!!!
Men sen så hade jag hemkunskapsprov direkt när jag började.
Handlade om vatten, mineraler och vitaminer.
Det e mer än vad det låter :)
Tror jag får G+ eller VG-.
Hoppas på VG-
Sen så åt jag en paj eller nått.
Men efter att jag slutade kl. 16 så gick jag in på toa och spydde upp den.
Mådde så jävla dåligt!
När jag kom hem så la jag mig och sov.
Jag sov från kl 17.30 typ.
Men vaknade ganska ofta och somnade och vaknade och så.
I onsdags så läste jag hela Nattas blogg.
Hon säger att jag typ har påbörjan till anorexi och att jag har sånna tankar och så men jag e orolig för att det igentligen är hon som har det.
Ett exempel:
"Själv är jag varm, jättevarm. Det kokar. Jag slåss lite med tanken över att ta av mig tjocktröjan. Jag sitter längst bak i klassrummet, brevid Alex. Jag bestämmer mig för att ta av mig den men är noga med att lägga ärmarna runt magen. Vill inte att någon ska se hur tjock jag är."
"Ni har ju sett mitt matschema. Så bort med minst 6kg."
Hon är ju inte ens tjock, inte ens mullig.
Hon har börjat viktväkta och äter gröt till frukost.
Orolig..
Jaja.
Det fixar sig alltid :)


Ha det bra, varm chokla! ♥


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Spydde!? D:



Citatet från min blogg är sant. Saken är den att man aldrig ser mig mage, för jag visar den inte.



Frukost är bara bra och ViktVäktar inte så noga, utan försöker mest äta fem-sex mål om dagen. Och det är bra för KROPPEN. ^^ Orkar ju inte vara petig och räkna poäng exakt, gör lite grann bara. Jag äter ju mer poäng än min mamma t.e.x. ^_^

2010-02-24 @ 16:31:51
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0