Övernattning med mer :)

Tjenixen!
Det var ett tag sen :D
Men iaf.
Nu e jag hos Natta.
Vi kom på att vi kunde göra en övernattning med typ 6 pers (flera får inte plats xD) så vi bjöd oss själva, Natti, Emelie, Madde och Emil.
Emelie kunde inte D:
Så då bjöd vi Gegga.
Han sa att han inte ville eftersom han skulle få dela säng med Emil xD
Men jag är inte riktigt säker..
Tror att han inte fick men inte ville säga det till mig.
Så nu sitter jag här.
Igår var vi på Hötorget och köpte in nudelsoppa och sånt för övernattningen. :)
Så vi har ASMKT nudelsoppa nu xD
Eftersom jag vill se hur lång tid det kommer ta för mina vänner att upptäcka att jag har börjat blogga igen så bloggar jag ju såklart inte när de är här.
Så jag vill berätta att Natta stack med de andra till centrum för att köpa monster.
Undrar om jag får smaka :)
Jag har ju velat smaka det enda sedan Arvid drack det för ett halvår sen.^^''
Suck.
Vad e min hjärna full med egentligen xD
Jag kommer ihåg vad Arvid drack för ett halvår sen men jag kommer inte ihåg nått viktigt som man lär sig i skolan!
Suck på mig xD
Jaja...
E rädd att de kommer tbx snart så jag måste sluta.
Puss!






P.S.
Fick pussa både Emil och Madde på munnen idag xD
Det var askul!
Haha!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Har vetat att du bloggat ett tag! <3

2010-02-14 @ 19:19:49
Postat av: Anna

Ja, det var väl jag som sa det till dig, Natta? o.O xP

2010-02-15 @ 15:04:42
Postat av: Anonym

Myes.

2010-02-18 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0