Mitt Lilla Hus

Hejsan :)
Sitter hemma och drömmer mig bort.
Ska nog äta snart.
Ont i halsen mendet fixar sig ^^
Måst eringa och bestämma prao och sånt men kan knappt prata så jag väntar litegranna.


Önskar jag kunde flytta.
Flytta till en egen liten ö.
Bort från alla människor.
Bort från miljöproblem, politik, olyckor, kriminalitet ~...
vill flytta in i ett litet hus vid havet.
Huset har mörkgrönt tak och blågrå och vita väggar.
Det står på en liten kulle vid havet och så har jag massor av träd och blommor.
Min trädgård ska vara så färgglad av alla blommor.
Så har jag en liten gunga som hänger på ett päronträd.




Kan inte mitt lilla hus stå där?



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nellie

Jo, det hade varit fantastiskt om man fick som man ville...

2010-02-25 @ 16:08:46
URL: http://www.nerurie.net
Postat av: jo-jo

Naw<3

2010-02-25 @ 17:06:14
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det hade varit jättebra om allt blev som man ville... xD

2010-02-26 @ 13:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0