Morsning korsning! Sovmorgon igen.. ♥

Morsning!
Geggamojja e inte inne på msn :/
Men då bloggar jag iställe! ^^
Du har ju inget att blogga om!
Dumhuvud -.-''
Men..men!
Idag så ska jag...
*tystnad*
Och.. eh..jag ska..
Du ska skita på dig!
Nej!
Jag ville bara säga God Morgon Allihoppaa!
Hade bajsmatteläxa till idag.
Som tur så har jag gjort den ^^
Hittade denna gulliga bild som jag nästan började grina av..
Jaa, du är dum i huvudet och kär på riktigt..
Stackarn..
Det e jag ju inte alls!!!
Här kommer bilden!




Jag har sett bilden förut men nu..
Vet jag inte liksom.
Jag vet ingenting längre...





P.S.
Natta, videoinläggen kommer nog snart ^^
YAY!
yay... noot!
Jag lyssnar på Green Day! ^^
Men! Wtf???
Du sa ju att du inte gilla dem så mkt förut..?
Men det var ju bara för att Arvid inte gjorde det :''''(
Suck..
Seriöst?



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

Yaaay ^^

2009-09-10 @ 15:41:09
URL: http://yaoimonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

DDD:

2009-09-10 @ 19:24:00
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0