Harry Potters rörliga bilder!

Kolla vad jag hittade idag!
"Äntligen!" tycker jag.
Men vad tycker ni?

"Nu kan Daily Prophet, tidningen med rörliga bilder i Harry Potter-böckerna, bli verklighet. Snart publiceras den första papperstidningen med livs levande reklamfilm inuti."




Jaa.
Då kan jag ju passa på att skriva lite om Harry Potter filmerna ^^
Min favorit i filmerna är Hermione men det finns ju annars så många sköna personer där.
Eftersom det e en film om magi så tycker jag om omgivningen där.
Och jag tycker att J.K. Rowling har gjort ett bra jobb.
Några fler som tycker som jag? ^^




Hermione! <333




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Seriöst? Fan, vad coolt! Måste läsa! :D

2009-09-10 @ 19:21:22
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0