Min Tisdag = Mobbning + Bröd

Hejsan!
Idag när jag gick till skolan var jag tvungen att stanna på den platsen där jag, Arvid, Eldar o Natta stog o pratade när det var Vällingbyskolans dag.
Suck..
Det..det..
Men seriöst!
Du gillar inte ens Arvid säger du ju!
Dumhuvud!
Wake up!
Fattar du inte att han inte ens vill hålla kontakten med dig.
Du måste göra nått tå detta!
Seriöst..
Men..men.. va?
Ehh..
Jaja..
Idag har jag hafft hemkunskap o då så bakade vi bröd.
Eftersom Natta fortfarande e sjuk så tänkte jag först baka med Geggamojja men sen kom Paulina o frågade om vi kunde baka tsm.
Hon e verkligen en underbar person som verkligen vet vad hon vill.
Tyvärr tror jag att hon e för prydlig och.. hm.. ordningssam för mig men det e ju endå bra att ha sådanna vänner.
Eller?
Jag fick veta lite saker idag också men jag får inte avslöja dem just nu.
Senare kanske.
Idag fick ena gruppen gå hem 13.15 men min grupp var tvungen o stanna till kl. 16.00!
Men jag och några tjejer fixade så att vi fick sticka kl. 15.00 iställe!
YAY!
Geggamojja var riktigt snäll mot mig idag ^^
Uppskattar verkligen det eftersom jag blir mobbad av Natali och Merry i min klass.
Nu när Natta inte är här så e jag deras mobbningsoffer...
De mobbar mig inte när Natta är här eftersom Natta på nått sätt förstår sig på dem o lite "vän" med dem.
Natta kom nu!!!
JAG PALLAR INTE MER!
Jaja..
Puss puss!



(Gud vilka fina ögon jag  har på denna bild! OxO)





P.S.
Jag kanske redan har skrivit detta men jaja..
Wica-chan har blivit ihop med tjejen hon var kär i!
Det e hennes roll kompis som heter Shi-san(?)
Nu e hon jättelycklig och går runt och blomstrar av kärlek ^^


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

Skulle du inte hålla tyst lite >////<

GARV*

2009-09-08 @ 17:49:23
URL: http://yaoimonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

Inte avslöja vad!? :O ME WANNA KNOW! XD



:O Hate them now! :@ Vad har de gjort? ;__;



Jag kommer imorgon! ;)

2009-09-08 @ 18:25:47
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

Love is the air? ;D

2009-09-08 @ 18:26:25
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0