Porrböcker? Jaa, vrf inte? X'D

Hejsan.
Idag har Natta äntlien kommit till skolan!
Jaa, som du tjatade så e det ju klart.
Men tyst.
Vi hade lite kul på rasten o Natta spelade in värsta cp-videon me mig >///<
Rawj!
Och vad skulle det föreställa?
Hehe ^^
Men jaja..
Sen så visade jag min Love Hina bok för Geggamojja. >////<'''
Alla som har läst Love Hina fattar varför detta då är extremt pinsamt.
Sen så snodde Geggamojja boken o visa den för Klant Kevin (jag och han var elevrådsrepresentanter o han tog aldrig ansvar o försökte alltid slippa undan mötene! >.<), Tyst Thomas (han säger knappt nånting.. han kanske bara inte vill prata med dig eftersom du e dum i huvudet -.-'') sen så kom också Deniz (det e en kille så det uttalas Dennis) och Deniz e värsta "muckar doo?"-, "vad är en stylist?"- och "E du rasse!?"- killen. Han e invandrare..
Jaja. ^^
Då typ kollade Deniz på boken ganska länge men hittade dem pinsamma bilderna ganska snabbt ^^''
Sen så frågade han om vissa var snygga i boken elr inte..
Suuuck.
Jaja.
Nu så snackas det i alla fall om att Alexandra läser porrböcker..
HAHAHA!
Jaa..
Min Love Hina porrböcker läser jag och så börjar jag gråta av dem.
Seriöst?
Mobba inte mig.. snälla?
HAHAHA!
Det e ju klart.. att jag ska mobba dig X'D
Dum du e!
Och vart vill du komma?
Men som sagt.
Bajs.
Så har jag hafft hemspråk idag också så jag fick sluta 2 timmar senare än alla andra -.-''
Min enda korta dag :''(
Jaja..
Men nu e dagen slut!
YAY!
Vet ni?
Veeet ni!?
Imorrn e det torsdag, sen e det fredag o sen e det helg!
YAY!






P.S.
Cp-videon finns på www.bajsmonster.blogg.se
Anna bilderna får jag från google.
Jaa, 18 år Jo-jo!
Tredje ring!
O.o

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

SHIT vad läskigt xD

2009-09-09 @ 20:15:56
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0