Tråkig mjölkdag.. ^^

Hej alla bajsbarn!
Idag har jag hafft en tråkig liten dag.
Nehe??
Jag hade dubbeltimme i NO.
Supertrååkigt!
Natta frågade Arvid om han ville hänga me oss i stan om några veckor.
Då svarade han att han inte hade pengar.
Natta sa att vi typ kan träffas när han har pengar typ..
Men han har inte svarat.
Han vill ju inte träffa mig så varför tvinga honom?
Jaja..
Han får ju välja själv..


Hittade några coola mjölkpaket som jag inte sett förut ^^



Mutiplikationstabell på ett mjölkpaket?
Smart!



Cola-mjölk paket?



En av mina favoriter! Porslin mjölkpaket!



Baj baj! SSS! Nu flyger jag iväg på mitt mjölkplan! YAY!




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Bio...

2009-09-10 @ 20:42:10
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Verra

Vilka roliga bilder xD

Jag vill åka med i flygplanet

2009-09-10 @ 20:54:27
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0