Flummat runt hela skolan!

Hej alla barn!
Idag har jag haft en liten rolig dag där jag har flummat me Natta, Wica-chan o Anna ^^
Vi flummade igenom skoldan tillsammans.
YAY!
Som tur är så fick vi ingen läxa över helgen.
Taaack!
Annars så har jag faktiskt inte gjort så mkt.
Smsat liite.
På lunchrasten så fixade Natta Wica-chans hår!
XD
Det blev faktiskt ganska snyggt!
Annars så flummade vi litegrann.
Natta har spelat in flera galna videos!
(Se dem på www.bajsmonster.blogg.se)
Saknar nån, den "nån" heter Arvid.
Han har ännu inte svarat på smset Natta skickade..
Haha!
Han vill ju inte vara me dig så varför skulle han svara?
..dumhuvud..
*Buhuhu!*
"Off in the night, while you live it up, I’m off to sleep
Waging wars to shape the poet and the beat
I hope it’s gonna make you notice
I hope it’s gonna make you notice

Someone like me
Someone like me
Someone like me, somebody"

// Use somebody
       By kings of leon

Den e bra.
Liksom..
Jaa.
Det var det jag gjort idaa!
^^


Idag fyller min bästis Maddis Fribästis 14 år!
Grattis Maddis!
Ha en rolig födelsedaa!
Imorrn så ska jag, Natta och Emelie till Maddes land o övernatta där!
YAY!
Så ni får klara er utan mig några dar!
Ok?
Ingen bryr sig!
Jaja..
Så vi ska åka till hennes land i Sala!
Aldrig varit där förr.
För att ingen bjuder dig för att du e ett pucko.
Grattis Madde!!! <333




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Hälsa Madde grattis. =)

2009-09-11 @ 18:54:22
URL: http://swebitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0