Tråking, Sakning och Kraming! ♥

Hejsan!
Idag har både Natta och Wica-chan varit sjuka..
Haha! Det e bara för att du e dum mot dem o dem inte vill vara...
Men tyst nu!
Jaa..
Så idag har jag varit me Anna hela dagen! ^^
Vi kommer närmare och närmare varandra för varje dag känns det som!
Vi gjorde en cool dans till exempel ^^
Jaja..
Saknade en person heeela dagen.
Men usch!
Jag får inte sakna nån, det e ju folk som ska sakna miiig!
Sluta drömma.. Folk har ju slutat drömma om dig så varför ska du trackassera dem? X'D
Sluta! *tårar i ögonen*
Jaja.. alla älskar dig.. (haha!)
*WÄÄÄHÄÄÄÄ!*
-.-'' Jaja.. Ehh.. SLUTA GRÅTA!!! *DAMP*
*What?*
Ehh..
Juste..
Förlååt *torkar tårarna*
Heh..he...
^^
Jaa.. men iaf.
Jag har saknat Arvid heela dan!
Igår också!
Jag e säker på att han har köppt en karta o markerat med en röd penna var jag möjligtvis kan vara.
Elin.
En tjej på teatern sa att hon såg honom i Spånga för en vecka sen..
I Spånga.. ligger det långt bort från vällingby?
Jaja..
På teatern fick jag iaf många kramar ^^
Thank you my litle family!
Det har kommit en tjej som är 18 år!
OMG!
Och en kille som e 14.
Han e ganska... liten?
Nej men asså.. kroppsbyggnaden.. eh...
Nej, det e du som är för stor.. -.-'''
...Ehh...
Men båda e jättesnälla!
Då var min dag slut men det kommer en till imorrgon!






P.S.
Tyvärr så fungerade sanningsseriumet bara i 24 timmar ^^''



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Två nya!? :D



Arvid, jaså! ;)



Du, jag och Pippi åkte ju pendeln till Spänga! (Efter dan i stan! :D)

2009-09-07 @ 22:10:06
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Anna

<3 (Hade inget bättre att skriva i kommentaren..) <3

2009-09-07 @ 22:38:38
Postat av: jo-jo

18??? what?

2009-09-09 @ 17:02:48
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0