Tråkig fredag med Anna Panna! ;) ♥

Hejsan.
Idag var det en vanlig tråkig fradag.
Tyvärr var Natta sjuk men jag hade lunchrast samtidigt som Wica-chan o Anna! ^^
Så jag var inte ensam.
Innan lunchen så  hade jag håltimme i franska eftersom min franska lärarinna spelar i ett band som heter Plommon.
Ja..
De hade iaf ett gig på Wikingline eller nått sånt ^^
Men då gjorde jag klart min matte läxa o sen kom en snäll tjej som hette Elin så vi babblade lite grann.. ^^

Jag, Wica-chan o Anna gick till gins tricot.
De har rea just nu o så har de sööta kjolar!
Sen så övertalade vi Anna i en timme att vi får sova över hos henne.
YAY!
Mjau
Så vi ska mysa lite.
Det ska bli kul ^^
Fasst Anna säger att det kommer bli astråkigt ^^''
Vi får väll se ;)




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

Mmm... Det skulle kunna ha varit kul...

2009-09-04 @ 19:56:25
URL: http://yaoimonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

PLOMMON! XD



Fan vad kul! :D

2009-09-04 @ 21:40:41
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0