Teater! Äntligen! Nehe...

Hejsan.
Jag hade teater igår.
Jag gjorde mig fin o så (jag försökte iaf!) o så gick jag.
Jag kom o träffa vår nya lärarinna, Jane.
Vår "gamla" har fått en flicka!
GRATTIS!!!
Så vänta jag... o vänta...o väntaaa... men han kom inte...
Jag räknade dagar tills jag fick se honom igen o så kommer han inte!
Eftersom han känner att han "inte vill hålla på med teater just nu".
Det kändes!
Jaja...
Tur att jag inte e kär i honom mer.
Palla.
Men annars var det kul!
Så många kramar, så många vänner.
Jag älskar mina vänner!
I en improvisation så spelade jag kipan (kines+japan)!
Det var skitkul!
Love it!
Haha..
x'D
"Jag luktar pappersköörv och tocker om att äta bajs."



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

E jag en av dina vänner?

2009-09-01 @ 21:48:44
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0