Studsbollsöndag!

Hejsan.
Jag jar inte kunat skriva men jag gör det nu..
I lördags då gick jag hem till Jo-jo!
Vi satt o studsa studsboll o snacka ganska mkt ^^
It was funni! :D
Sen så sprang vi ut o åt lite päron. :D
De var goda men jag var inte på päronhumör just då ^^
Sen så ställde vi oss o började jucka mot varandra (XD) och Elin från skolan såg oss!
Då typ dog vi av skratt o Jo-jo ramla ner på marken.
Inte så smart eftersom hon ramlade in i kattskit..
Som hon fick på sin tröja.
Men det gick bort.
roligt det var!
XD



P.S.
Min syrras pappa, Sir Gay var hemma hos oss o hjälpte oss me Ikea-möblerna.
Så jag sanvänder mina nya möbler nu ^^
Men det ser fortfarande bajsigt ut i huset så jag lägger ut bilder sen.
Måste fixa saker först...

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

XD

2009-09-01 @ 19:59:09
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Verra

Din syrras pappa? Veras? Är det inte din också?

2009-09-01 @ 21:51:46
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0