Sjungande morgon! ♥

Hejsan.
Har vaknat ^^
Kanske ni visste men men...
Lyssnar på "Use Somebody".
Jag har blivit heelt beronde av den!
Sjunger på den o finslipar texten.
Hehe..
Du sjunger endå sämst..
Haha!
Men daa..
Nån mer som lyssnar på den?
På låten asså..
*sjung sjung*
Men den e bra.
Juste!
Vet ni varför jag skriver idag?
Jag har ju sovmorgon på torsdagar o idag e det tisdag.
Jo, eftersom jag har håltimme första lektion ^^
YAY!
So lektionen. XD




I miss "nån"..






P.S.
Tack för alla söta kramar på teatern igår!
Behövde verkligen dem ^^   ♥

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Ni har alltid håltimme... ^^

2009-09-15 @ 10:11:43
URL: http://cianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0