Såå duktig och såå mumsig ^^

Hej alla barn!
Eftersom jag e så duktig, fin o helt perfa så har jag gjort omelett!
Och gissa vad!
Jag brände den... intee!
Party in thee house!
YAY!
Jag hann inte fota omeletten eftersom den var så go och jag åt upp en direkt.
Sen eftersom jag e ännu mer duktig så äter jag en glass :D *big smile*
*slick slick*
Den e jättego!
MUMS!
En tiptop.
Oj.
Var tog min tiptop vägen?
Heh..
Jag åt upp den >///<''
Visst e jag bara för duktig?
Hade hemspråk för första dagen idag.
Min lärarinna vill att jag ska träna hemspråk me syrran.
Seriöst?
Jag har ju knappt tid att göra nånting.
Jag behöver mer tid så att jag typ kan... eh.. skriva på bloggen...oj... eh...
*host host*
Hur mår ni?
Ja, vad bra.
Ehh...
^^''
(Thinking: Alex ditt dumhuvud skriv nått dåe!)
Eh...
Vi ses imorrn!
(Thinking: Hur dum kan du bli, Alex?)
Jättedum.
Oj...
Vi ses! ♥


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

Du e för rolig alltså

2009-09-03 @ 15:44:53
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0