Morgon, morgon sovmorgon ^^ ♥

Hejsan alla läsare!
Jag har sovmorgon idag.
Precis som på alla torsdagar.
Har tråkat lite..
Men snart så måste jag göra mig lite i oedning.
Hu mår ni?
Jag mår bra.
Vet typ inte vad jag ska skriva men men..
Suck på mig.
Geggamojja var inne på msn för 10 min sen.
Heh..
Vi chattade men inte så mkt.
Men han e kul.
Speciellt när han nu har börjat kommentera min blogg.
Då vet man att han läser o då... blir man glad?
Nej men jag vet inte.




En liten bild på lilla mig.
Foto by Natta.


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 10:21:01
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin bild. ^^ Lägg in fler. ;P

2009-09-03 @ 15:52:32
Postat av: ..:Gust@v:..

Du skulle ha sträck fram armen :P för då skulle det ha varit en ''Superman'' pose xP

2009-09-03 @ 17:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0