Min "drömprins"! ♥ ♥ ♥

Hejsan alla barn!
Jag fick nyss en underbar ideé!
Jag gör en lista på hur min drömprins ska vara!
YAY!
yay... -.-''
Jag menade att du skulle ta en paus från killar, inte leta efter nya...
Men vadå?
Bajs på dig.
Jaja..
Han ska vara:

- Snäll
- Rolig
- Söt
- Gullig
- Nördig
- Kramig
- Perversromantisk (Han skojar samtidigt som han är pervers på ett romantiskt sätt)


Men Alex, du beskriver ju Arvid!
Så skulle du ju inte göra -.-'''
Men jag VET!
Arvid e ju heelt PERFA!
PERFEKT!
Det e ju därför jag inte vill att han ska gå..
*buhuhu!!!*
Okej..
Sluta gråta.
Kanske Arvid e helt perfekt men du ska ju inte äta dig fet av chips bara för att du inte kan få honom.
Vha shna dhju? *munnen full med chips*
Suck..
Gör dig söt och gå ner i vikt så kanske du får din drömkille.
Kanske inte Arvid men nån annan som kanske t.om e bättre.
Tänk lila.. bajskörv..tänk.
Förlåt *torkar tårarna*
Håller omedvetet på att göra detta till en deppblogg igen.
Det får icke hända!



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Love is in the air! <3

2009-09-08 @ 18:27:13
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0