Kyrkohamn! 2009!

Hejsan alla kära läsare!
Jag hade faktiskt inte tid att skriva igår men det gick inte.
Vi hade superkul!
Vi åkte skansentåg, käka honung och m.m.m.
Lite bilder ^^



Jag som håller på att göra en jättefin mugg eller nått.
Jag ska snart sätta in min mugg i den uråldriga (visst e det ettroligt ord?!) japanska ugnen.



Haha.
Jag igen!



Jag o gubben som hjälper till sätter inmin mugg i ugnen där det är 900 grader!
Det var jättevarmt där! ^^



Jag som nu tar ut min mugg! XD



Muggen stoppades först i trä "skruvar" eller "flisor" typ.
O sen så måste man kyla ner den i vattnet ^^



Blev den inte fin!?



Innuti!



Syrran gjorde ett glas!
Visst e det sött? ^^



Innuti! YAY!



Sen så kollade vi på hur man vallar får!



Fåren!



BÄÄÄ!



Den coola hunden som vallade fåren!



Vi kollade på ett svampbord!
Den stora skallen är en jätteröksvamp.
Man kan äta dem.
OBS.
Det e inte samma sort som de små, fjuttiga röksvamoarna som man sparkar på ^^



Vi kollade på bihålor o bin oxå!



Biiin!



BZZ! Vi köpte lite Honing! Tack bin!



Kräftor!



Och vi får icke glömma den nyfångade fisken!



Jag som sitter o vilar litegranna. ^^



Och sen så kom vi till MOTORCUKLARNA!!!
<333



Är den inte söt!?



(L)



Liiila!



Jag fick provsitta en Harley Davidson!
Looove!
Så nöjd på bilden! XD

Det var allt!
Nu måste jag gå annars dör jag -.-''
Måste ju tyvärr till skolan!



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Det är så roligt när du lägger in bilder!! xD

2009-09-21 @ 14:48:56
Postat av: jo-jo

sv; min kusin e typ här då^^ men fett kul du hade ändå! jag fundarde på att åka dit faktiskt :P

2009-09-21 @ 15:00:27
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Nallen

XD

2009-09-21 @ 15:37:18
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0