Kanske möjligtvis helt oförutsägbart förälskad... ♥

Hejsan.
It's morniiing!
Ja..
Tänkte skriva detta inlägg igår men mamma kom in i rummet hela tiden o satte sig vid datan då o då..
Men nu e mamma gone.
På jobbet typ asså :)
Men jag kanske möjligtvis helt oförutsägbart är förälskad..
Bajs på mig..
Ska försöka att inte prata om det så mkt.
Annars fattar ni ju vem jag e kanske möjligtvis helt oförutsägbart är förälskad i ;D
Men jag tänkte hålla det hemligt litegranna..
Eftersom både Siri, Inti och Juden (Säkert Diana oxå) vet vem det e!!!
Men just nu så får ni gissa ;)
De som inte får vara med o gissa är Natta och Geggamojja!!!
För när jag skulle berätta för Natta så råkade Geggamojja oxå höra!
Din bajskorv..

Så kommentera o gissa vem ni tror det är  ♥



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Jag tror du gillar Inti för du pratade om honom idag vid lunchen!! xD Fast det är irriterande att jag inte fattar vem han är. -.-

;P

2009-09-23 @ 14:27:03
Postat av: Anonym

sebbe???

2009-09-23 @ 19:18:32
Postat av: Anonym

INTI!!!!!!!!!

2009-09-24 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0