Gosedjur in my ♥!

Hejsan!
Jag ligger i min säng me mina gosedjur o lyssnar på Kill Hannah o tråkar! XD
Mina gosedjur betyder ganska mkt för mig igentligen.
De:
- Finns alltid där när man behöver dem.
- Värmer mig
- Finns alltid hos mig
- Är supersöta
- Kan man kasta i marken när man e arg utan att dem blir sura
- Man kan struta i dem men sen har ni ändå inte tappat kontakten
- Vem tror ni jag kramar på natten? ^^
Jag älskar mina gosedjur!
Jag har ganskaa många :)
En bild på mina sötisar!



Tycker ni oxå om gosedjur? ♥



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anonym

XD

2009-09-25 @ 19:34:12
Postat av: jo-jo

ÄLSKAR SÖNDER MINA DJUR<3

2009-09-25 @ 20:16:29
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Anna

Söta gossedjur. XD

2009-09-26 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0