God natt! Dröm träd drömmar!!!

Hejsan.
Tänkte bara säga god natt till alla söta läsare.
Jag tänker inte sova just nu men kanske om en timme ^^
Ska rita lite först.
Lägger ut mina bajsbilder imorrn eller i övermorrn.
Det bror på.
Så såv grodaa!
Du stava fel på sov. -.-''
Jag stavar hur jag vill!!!
Suck..
Man tror inte på att du går i 8:an
På tal om 8:an (haha! teatern vet vrf just denna fras e kul XD) så ska jag ju få betyg snart så jag måste verkligen plugga till Matte och NO proven som e nästa vecka..
Suger på både matte och NO så ni får önska mig lycka till med pluggningen.
Haha.
Hoppas du får hjärnsläpp och glömmer allt när du ska ha prov. *evil*
Vad snällt -.-''
Men jag ska iaf plugga imorrn.
Sov gött!

Vad ska vi göra mina gulliga läsare??? ♥


Bara för att jag äter blad så sover jag ju inte på träd







Alla foton av Jorunn Irene Hanstvedt.
Fotona kommer från Jorunns serie "sleepers".




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

tittar in och säger hej och önskar en trevlig helg! kram

2009-09-18 @ 20:41:40
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, roliga bilder. xD

2009-09-18 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0