Förbjudna kramar! o.O

Hejsan!
Se vad jag har hittat!
Dumt tycker jag iaf!



Handtag, famntag, klapp eller kyss.

Två går bort.

Annars väntar kvarsittning.

Glöm kärlek, närhet och tröst från en annan famn.

Ledningen på Shepherd junior high i Mesa, USA tar nu i med hårdhandskarna mot gosiga kramar.

Skolan är ”oroad över offentligt pussande och kramande” och har därför infört en anti-krampolicy, skriver Arizona Republic.

Max två sekunder

Högst två sekunders kramande är tillåtet. En av de som inte lyckades kramas tillräckligt kvickt är 14-åriga Chelsea Burnham. Efter att ha omfamnat en vän blev straffet en timmes kvarsittning.

Men i fredags fick eleverna nog. De samlades på skolgården och trotsade reglerna i en gigantisk gruppkram.

Kramorgie

Taktfast skanderade de: ”Vi vill kramas” och protesten slutade i en kramorgie utan dess like.

Det finns dock ömhetsbevis som är tillåtna på skolan. Bland dem handskakningar, ryggdunkar och armkrok.





Skulle aldrig klara att inte kramas mer än 2 sekunder i skolan.
Skulle få 100 kvarsittningar!
XD



NAW!





♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

Får jag ställa mig där? På bilden med dig? <:)

2009-09-11 @ 17:50:40
URL: http://yaoimonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

Sjukt!

Haha! XD

2009-09-11 @ 18:12:46
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0