Elgitarr idag! YAY! ♥

Hei hei!
Idag hade jag väll en normal dag ^^
Men jag hade håltimme på sista lektion så jag kuta hem o hämta min elgitarr (o mitt ryskahäffte ^^''') o kuta tbx till skolan.
Men först så åt jag en pangkaka! X'D
O drack mjööölk!
MUUUMS!
Hade hemspråk..
Sen så följde Natta med mig till elgitarren!
Efterdet så gick vi i Serier (Odenplan) och där träffa vi Wica-chan!!!
Vi tog med oss en tjej som hade börjat på mig elgitarr!
Hon hette... Anna!
Så var det ^^
Du är helt hopplös!
Hon hette ju Alma!!!
Sen så stack Alma o vi gick till Expresso House o tog en var sin Frapino.
Middag JAO!!!
Tyvärr så verkade Wica-chan inte enjoya sin Frapino.
Så jag o Natta var så snälla o ställde upp ^^
Ni drack upp den..
Snällt. -.-''
Meeen!
Wica-chan hade förresten köpt en yuri bok!
Hon lovade att låna den!
Så får hon låna mina Princess Ai böcker ^^
Good Deal!
Sen så kom jag hem o startade datan o gick in på msn.
Gissa vem som var inne!!!
Jultomten? Påskharen? En kanin?
Nej, nej och nej.
Arvid.
ARVID var inne på msn!!!!!!
Jag trodde jag hade dött!!!
Men jag fick hålla mig med att skrika och hoppa runt för att mamma satt bakom mig.
O då pluppa Nattas chattruta upp.
O hon ba:
"TA CHANSEN, TA CHANSEN!!!"
Heela tiden så nu vet min mamma allt, tror jag.
Suck på mig.
Sen så skrev jag till Arvid att jag inte "gillar" honom mer.
Då svarade ha "jahopp".
XD
Sen så var jag tvungen att logga ut!!! (MAMMA! :()
Sen kunde jag inte somna.
Läste lite ur min porrbok (Love Hina 6).
Senefter en timme så låg jag och konsentrerade mig djupt på en grön banan och dåå somna jag ^^




Jag och Wica-chan har gjort en deal att hon e min blogg tecknare!
Tack Wica för denna fantastiska bild! ♥
Det e jag som spelar på min yxgitarr!
Så kan jag hugga ner mina motståndare och fiender!
YAY!





P.S.
Detta inlägg handlade om gårdagen om inte alla fatta ^^
Puss puss!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

XD <3

2009-09-17 @ 18:03:18
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: jo-jo

åå vikken fin :)

2009-09-17 @ 20:22:17
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Se7en

Heeej Alex!!!<(^w^)>

Kommer du ihåg misslyckad skräckfilm (vårt band xD), ramlösa (killen) och Ulf(gitarrläraren!!)? x3

Jag saknar dig jääättemyckee!!

/Elli

2009-09-18 @ 07:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0