A funni saturday! :D

Hejsan!
Äntligen så får jag tillgång till data!
Har inte riktigt haft tid att skriva o så.
Men i lördags så åkte jag in till stan o träffa Madde o Natta.
Vi gick för att ta en Frapino men frapinomaskinen var trasig!!!
Bajs..
Men då drack jag en cola o tog en kanelbulle ^^
Sen så gick vi till Sci-Fi och jag köpte den där arigurumi boken!!!
YAY!
Har inte börjat virka än men snart ^^
Sen så var Madde tvungen att åka hem :(
Eftersom hon inte fick vara i stan för sin mamma så hon hade sagt att hon var i V-by men hennes mamma kom på henne eftersom hon oxå var i V-by >.<
Jag o Natta gick runt o kuta till Shock och där så hittade jag jättesnygga kjolar som passade! :D
De var jättefina!
;)
Sen så skulle vi åka hem o då smsa Geggemojja "vgd".
Haha!
Vi smsade litegranna o tillslut så hade vi bestämt träff i V-by! XD
När vi träffade honom så drog vi (jag) med honom till toan eftersom båda Natta o jag var kissnödiga!
Haha..
Vi gick till McD o där träffade vi Jennie som precis hade blivit dumpad.
Vi träffade hennes vänner oxå, en kille som vi kallar för "Jag" o en tjej jag inte mins namnet av ^u^'
De rökte!
Sen så flörtade de med två killar som SA att de var 14-15 XD
Jennie sa att hon var 19. (igentligen 14)
När de fråga mig så sa Natta "Hon är mamma, hennes lillasyster heter Veronika" XD
X'D
Duktig Natta X''''D
Då sa hon "Ehhh... det e därför hennes dotter oxå heter Veronika"
HAHA!
Sen så stack vi.
Vi gick till Hemköp o... var där.
:D
Sen så gick vi till garaget o jag satte mig i en ica-vagn! :)
Då började Natta köra runt mig i den! :D
O Geggamojja oxå för den delen!
Sen så skulle Geggamojja sticka o då följde vi med honom på tunnelbanan :)
Vi åkte till Islandstorget o sen åkte vi hem :)
Efter att ha ätit glass vid Hemköp!

Det var typ det som hänt den dan! ;)



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Kul dag. ^^

2009-09-28 @ 08:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0