Sweet Morning! ♥

God Morgon!
God Moooorgon!
Jag sitter redan o lyssnar på "lips like morphine" av Kill Hannah. ^^
Hade snackat me mamma litegrann o hon sa att jag kan va i stan eller göra nått kul me mina vänner!
Jag som hade sagt till alla att det inte går idag.
Ska ringa Natta snart oxå!
Hoppas det går att vi träffas.
Hon hade typ redan bestämt att träffas me Madde men vi får se.
Jag kanske oxå kan åka in till stan ensam.
Gå in i Sci-Fi o ta en Frapino.
Promenera från Gamla Stan till Kungsträdgården eller nått :D
För det brukar ju vara nått kul i Kungsträdgården.
Haha..
Annars så kan jag alltid sitta hemma o sticka, kolla på tv, blogga, rita, läsa, sova, äta.. XD
Var inne o kollade efter en speciell cardigan som jag villvillvillvill ha!




Narus (hon med ljust hår o glasögon) kläder villvillvillvill jag ha!!!
Jag har redan strumpbyxorna nu behövs bara allt annat XD
Hon e såå söt!
Mamma bara "Klart du får om vi hittar, bara den inte e för kort.. *mummel* vi måste ju ha nått som täcker din häck.."
Så vi får hoppas!
Naru e ju min förbild! TuT
YAY!
Kollade in i kläder o smyckes sidar o hitta denna söta sak!



Det e en väska.
E den inte bara för söt?



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Söt väska. xD

2009-09-26 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0