Plugg o no-prov! ♥

Hejsan!
Igår så var det nått fel på antennen så man kunde inte se på tv eller sitta vid datan ^^
Men igår var det no-prov.
Det gick faktiskt bra.
Men vår no-lärares ppa e typ döende :(
Fett synd :''(
Sen så typ träffa jag Eli och Nelllie när jag var påväg hem!
De skulle på en konsärt!
Eller nått!
Jag har aldrig varit på en :/
Sen så pluggade jag till matteprovet i 2 och en halv timme!!!
Ja, vi hade ju ingen tv och data -.-''
Juste!
Men det gick jättebra på no-provet ^^
Först så trodde jag att jag skulle få fel men sen så kollade jag mig o såg att jag hade rätt iaf! XD
YAY!
Det var typ det som hände igår ^^





P.S.
Men VEM e den andra "Anonym"???


♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0