My day today! Tack Inti! ♥

Hejsan!
Idag tråkade jag ihjäl mig i skolan.
Men vi lagade fisk på Hemkunskapen today!
It was fun!
Sen så.. råkade jag.. eh... röra vid Geggamojja... på ett speciellt ställe... *blush!!!*
Jag skulle öppna ett skåp typ och när jag ööpnade det så råkade min hand på nått sätt komma på/över hans.. *harkel harkeeel!*
Då "skrek" jag halv högt:
- Förlåt förlåt förlåt!
- Va? sa han då.
Han hade inte ens märkt XD
Suck..
Sen fråga jag om han läser min blogg.
Han sa nej. *PUH*
Men sen så sa han att han skulle börja läsa igen! >.<
Bajs da!
Sen så köppte jag ett nytt plektrum efter skolan!
(Efter en natts skrikande och gråtande över mitt försvunna plektrum!)
I v-by så träffa vi (Jag, Natta, Wica, Anna) på Inti, Juden, Siri och Diana!
YAY!
My friends!
Och Inti sa att han läser bloggen!!!
Och han har skaffat mig fler besökare!!!
Bajsa på dig Inti!!!
Nej, jag driver..
Tack så mkt Inti! <33
Jätte sött av dig!
När jag kom hem så satt jag vid matten o försökte gå igenom det binära talsystemet (som jag inte kan så bra).
Det var det jag gjort idag..




P.S.
Lånade Wicas yuri bok idag!
O hon lånade mina Princess Ai böcker!
Good deal!
YAY!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Se7en

Yaoi e bättre än yuri!! ;D

2009-09-22 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0