Chanslösa Hagakvinnan..

Hejsan!
I'm back from the school!
Idag åkte vi till Hagaparken o vi fick faktiskt inte veta vad vi skulle göra innan vi var där! XD
Men det visade sig att vi skulle svara Sant elr Falskt på några frågor.
Haha.
Jag o Natta var lite apart under den tiden.
Jag disskuterade oxå me Geggamojja om Sci-Fi låg ot höger elr åt vänster om man kom från Slussen...
Det var åt vänster.
Sen så satt jag o Natta o snacka på t-banan hem o så kom Sebbe!
Han skrämde skiten ur mig eftersom han kom bakifrån (misstolk) och sa "Hej!!!" gaaanska högt XD
Tydligen så hade Jo-jo varrt på samma t-bana som Sebbe men vi missade henne :(
Jag blev lite sad eftersom jag hade lovat Sebbe en massa kramar o så gav jag inte ens en kram till honom!
BUHUHU!
Sen så träffade jag Nattas bekanta som jag kramade iställe.
Jag tycker synd om Sebbe eftersom han skär sig.. väldigt mkt.
Och han e söt så jag e ganska förrvirrad.
Jaja..
Även om jag kanske möjligtvis helt chanslöst gillar honom pytte pytte litegranna så har jag ingen chans eftersom alla som känner Eli (en kompis till mig o alla) förälskar sig i henne.
*Suck..*
Det finns folk som alla förälskar sig i.
T.ex. Natti (som var på Nattas övernattning o så), Eli, Jo-jo, Linda (en tjej i klassen), Hanna (en tjej i klassen)..
Och så fins det folk som ingen förälskar sig i.
T.ex. Jag.
Ingen kommer förälska sig i mig det e bara så det är.
Tyvärr så fattar inte min tröga hjärna det o förälskar sig i andra eftersom den tror att jag har en chans (haha).
Inte nog med att jag e tjockare än en ko utan mitt ansikte e cp (GEGGA LÄS EJ! Och mina bröst cp me för den delen)
Ja..
Jag e en chanslös hagakvinna som attackerar alla med mina kramar.
WÄÄH!
;_______________;
Nån som vill kramas?






P.S.
Funderar på att ta bort bloggen o skaffa en ny med nytt namn.
Eller ta bort bloggen helt..
Hm....

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

;__; Säg inte så!



Love is in the air with 1000000000 guys? :o XD



Nooo! Jag tror man kan byta namn på bloggen. Annars skapa en ny men behåll denna! ;__;

2009-09-21 @ 15:48:34
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Varför skär han sig? O.o Och det finns många som kommer bli kära i dig. ;P Ta inte bort den här bloggen, namnet passar dig så bra: Krammonster. xD

2009-09-21 @ 15:55:04
Postat av: jo-jo

FOLK BLIR VISST FÖRÄLSKADE I DIG!

2009-09-21 @ 15:55:40
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0