Strööösell Brallooor!!! ♥ ♥ ♥

Hejsan.
Anna e fortfarande sjuk så Wica e lite depp..
Stackarn.
Annars så har det varit en ganska normal dag ^^
På syslöjden så gjorde jag klart mina strössel-brallor!
De e superfina! ^^



Strööössel Bralloor!



Fin tyg va!?



Haha.
Blev cp på bilden men kolla in mina snygga Strössel Brallor!
Wica-chan ritade en bild me mig o Arvid.




Sött va!?
Om ni inte ser så står det "Jag dör.." i sista pratbublan.
Jag ritas som häxa eftersom.. jo, jag vill va en häxa.
Wica-chan ritas som en djävul eftersom hon själv tycker att hon e en! (djävul asså!)
Anna ritas alltid som ängel eftersom hon e en "good girl".
Natta ritas antingen med kattöron eller med kepa!
Det e vår lila 4xnörd club!
Juste!
De som inte fatta så drömmer jag i serien o kramar Wica sen eftersom jag typ fortfarande drömmer om Arvid. ^^
Men visst ritar hon bra!
Vi älskar dina serier Wica!




P.S.
HEJ Se7en!!!
MISSLYCKAD SKRÄCKFILM ÄGEER!
Har du sett Ramlösa på sista tiden?
Miss you too!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

älska byxor!

2009-09-18 @ 17:27:52
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina "strösselbyxor", haha. ^^ Gillar serien, men tycker inte att jag passar in som nån ängel. ^^

2009-09-18 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0