Dålig dag. En vääldigt dååååååålig dag!

Bajs.
Hej.
Det har varit en värsta dålig dag.
Jag hade sovmorgon (Dumhuvud, du skrev det ju i förra inlägget!) sen så sa Geggamojja att vi hade 3 timmars lunch!
YAY!
Sen så planerade jag o Natta att vi skulle hem till henne o käka o fixa min blogg.
Men då fick vi plötsligt reda på att våran no lärare han kommit tbk!
Så vi hade ingen håltimme -.-''
Majskörv.
Sen gick Natta hem eftersom hon var sjuk.
Wica-chan, Anna och Lovisa hade tidig lunch o jag hade sen lunch så jag fick vara ensam på lunchen.
Jag åt inge mat eftersom jag inte ville käka skåneköttbullar me potatis.
Sen gick jag en promenad o funderade på viktiga saker..
Sen så hade jag massa bajs
Sen svenska o vi pratade om mobbning som fick mig att tänka över en av mina hårda perioder i livet.
Sen så kollade vi på en konstig enmanspjäs.
Jag vet inte varför den var konstig.
Idag e allt konstigt..
Men den handlade om Henrik Ståhl.
Föredetta Bolibompa ledare.
Han hade gjort en pjäs som hette "Henrik en Tönt".
Det e hans självbiografi han hade skrivit..
Jaaja..
På en kort rast så köppte Wica-chan en Pigelinglass åt mig.
Taaack Wicaaa! <3
Jag var jättesugen på Pigelin hela dan så hon köppte en åt mig.
Ja, jag ska ge tbk pengarna till dig Wica ^^


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anonym

Sorry...

2009-09-03 @ 17:20:48
Postat av: Nallen

Why so bad?

2009-09-03 @ 17:31:12
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: jo-jo

awwh :(

2009-09-03 @ 18:07:04
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Verra

Ja, nog kan jag köpa glass åt dig men du måste betala dubbelt tillbaks!! Nä skojade bara xP Som jag alltid gör typ...

2009-09-03 @ 21:03:39
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0