Chokladmuffins! Mums.. ^^

Hejsan!
Jag gjorde chokladmuffins idag!
MUMMAMUMS!
Först så hade jag lite "problem".
Jag såg inte att det stog att man skulle ha i äggen efter att man kört i socker och margarin.
Så jag tog det man skulle ha efter äggen.
Och det var yogurt.
Och jag glömde att dela margarinet på små klumpar.
Så i bunken så låg det en hel 200 gramare margarin, 3 dl socker o jättemkt yogurt!
Bajs.
Sen så körde jag i äggen o delade margarinet.
Efter en halvtimmes försök att hå bort de stora margarinklumparna på botten så sket jag i det o blanda bara ihop allt o körde in i ugnen. XD
Så lat >///<''
Men det kändes inte att det var klumpar efteråt. ^^
Några väldigt goda bilder ^^ XD




Krammonster mumsar i sig deeg! <33



(min konstiga person i huvudet) - Alex! Pucko! Har du käkat upp all deg! Då blir det ju inga muffins!



Oiisaan! ^^



Men vänta lite... om jag åt upp degen hur konde det bli muffins endå?
Alex, då åt inte upp degen om det nu blev muffins -.-''



Jaha.. ^^
Men muffinsen blev jättegoda! :D

Mumsi!
MUMAMUMS!



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Aww, första bilden va jättefin! Verkar jättegod! Sträcka mig efter en!

2009-09-06 @ 07:23:26
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0