Bio söndag med Wica! ♥

Usch Hej!
Jag har inte haft tid att skriva men nu jäklar!
I söndags så pluggade jag till provet om den industriella revolutionen o jag tänkte göra nått kul så jag ringde Wica-chan o vi bestämde för att träffas o kolla på biooo!
Vi tänkte kolla på "Flickan som lekte med elden" men vi har ju inte sett ettan.. (+ att jag lovade Natta att vi skulle gå tsm)
Sen tänkte vi kolla på "Upp" men premiären är den 16 oct!
Reklamen har ju rullat i ett halvår och så e premiären den 16 oct!
Förstår mig inte på det..
Men tillslut bestämde vi oss för att kolla på Ponyo!
Och... Den ÄGDE!
Lovolovelovelovelovelovelovelovelove!
Hon var ju bara för söt!
Sen så var Wicas föräldrar inte hemma o hon hade ingen nyckel så då fick hon komma hem till mig o vi började kolla på "Nausicaä från vindarnas dal".
Vi kollade inte klart eftersom hon var tvungen att gå.
Men det var kul endå!
Vi hade köpt armband!
Ett grönt till henne och ett rosa till mig! >.<
:3



♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0