Back from Sala! ♥

Hej hej alla barn!
Och miin fina, vackra, bästaste toalett!!!
Ni förstår..
..aldrig.
.. i Sala så hade de ingen kiss-toa utan bara en bajs-toa.
Så man fick bara bajsa i toan i kissa i skogen!
Men det var inte såå farligt igentligen..
HAHAHAHAHAHA!!! *ASG!*
Vi hade ganska kul faktiskt!
Vi åkte moppe!
O jag har börjat fatta hur man gör ^^
Sen så åkte vi på en båttur o gjorde massa saker som man absolut inte får göra O.o
Och då fick vi motorstopp!
XD
Då fick jag o Emelie ro tbk!
(Det var Madde, Jag, Natta och en tjej som heter Emelie som sov över ^^)
Alex, vad fan har du gjort?
Hehehe..
Det får ni inte veta.
Inte nu iaf.
Men ni får veta att vi (Natta) ringde "nån"!!!
Fan vad kul!!!
OMG!
AAAA!
Gud vad kul.
Jag fick höra hans röst!
Gud vad jag saknar honom!
Sluta vara dum i huvudet o vakna upp..
Men... men.. *tårar i ögonen*
Jag som blev så glad.
Sen så gillade jag en brygga.
Idag så tog jag cykeln hela tiden o åkte till den bryggan.
Där satt jag o doppa fötterna.
O tänkte på "nån".
Det var väldigt fint i Maddes "stuga".
HAHA!
Det var jättekul!
Tack Madde för en wunderbar helg!







P.S.
Natta kommer att lägga ut videos och bilder.
Jag fick inte ta med kameran!
Hennes blogg: www.bajsmonster.blogg.se


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Du verkar haft det roligt. =)

2009-09-13 @ 21:34:15
URL: http://cianna.blogg.se/
Postat av: Madde

Heehe aa det var kul <3 ;P

2009-09-19 @ 18:37:40
URL: http://madeleinefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0