A monday.. or is it Tisdag?

Hejsan!
E det måndag idag?
Nej tisdag va?
Jaja..
Tänkte skriva lite eftersom jag e såå duktig (Seriöst Alex?).
Men jaja.
Idag har jag haft (två eller ett f?) en ganska bra dag.
Jag hade dubbeltimme i hemkunskap ^^
Vi lagade Ratatouille/fransk grönsaksröra.
Våran blev jättegod! ^^
Mums.
Jag råkade spruta i lite för mkt ketchup så den blev först för söt.
Sen så typ saltade vi den 100 ggr o pepprade.
Då blev den supergo.
O så la vi i tacokrydda, grillkrydda, fransk krydda...o.s.v
Vi la i ca 100 kryddor men det blev gott.
Precis som jag ville.
Alla sa att vår var godast!...
...Sen så fick de smaka Geggamojjas.
Då blev våran näst godast.
Men Hanna (thank you!) sa att vår var godast!
YAY!
Men Natta var bäst.
Jag skulle ha bränt allt 100 ggr om om det inte var för henne!
Taack! :D





P.S.
Massa fåglar viskar i mina öron (Ja, jag har faktiskt öronen proppfulla med fåglar) hela tiden, varje dag att..
Detta e faktiskt pinsamt.
Att Geggamojja e kär i mig!
HAHAHAHA!
Läs detta så slipper jag säga det igen.
Geggamojja e kär i Wica-chan, inte i mig.
Så..
Överstökat (skriver man så?) ♥

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

:D Varsegod!



Va!? xD Är han eller inte!? xD

2009-09-01 @ 19:56:54
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Verra

Jag fattar inte O.o

2009-09-01 @ 21:47:43
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0