Trötti trött!

Hejsan!
E bara sååå trött!
På fredag så ska jag ha gjort klart en svenska uppgift.
"Boken om Mig"
Baaajs..
Jag har gjort 3 kapitell men man ska typ göra 10.. T.T
Mamma e inte hemma idag så hon kan inte hjälpa mig att hitta skrivprogrammet.
Då måste jag göra allt imorgon.
Men imorgon e det tjejgrupp.
Bajs...
Jag får nog inte komma då.. T.T
O de skulle ta upp ett kul tema oxå!
Kärlek och Relationer!
WÄÄÄ!
Jag missar det då!!! :'''(
Jag skriver imorrn hur det blev.
Skitsjuan försökte läsa vad det stod på min tröja.
Det står "Do not disturbe...  already disturbed"
På svenska "Stör inte.. redan störd"
O han läser hört och fel.
Han säger "Do not ditre...sijc"
Suck.
Han har försökt o läsa vad det står ca 3 ggr.
Hmm..
Sen när vi slutade och stog vid skåpen så puttade Anna Natta så hon skulle hamna på mig...
Snällt va?
Men Geggamojja har skåp bredvid mig.
Så Natta hamnade på Geggamojja.
O han körde in huvudet i skåpet!
:(
Stackarn..
Blev helt tårögd o stack till toan.
Sen när han kom tbx så sa han att det var ok.
Jag hade inge hemspråk!
Bra på ett sett men dåligt på ett annat.
Jag skrev en uppsats som e lite sorglig o jag ville läsa upp den! :(
Jag får sluta tidigare! :D
Nu får det räcka för idag!




♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Verra

Jo! KOM! Annars hoppar jag i... Målarens färgburk!!

2009-10-21 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0