Söndag med väldigt lika vänner ^^ ♥

Tjena!
Har faktiskt (som vanligt) inte haft tid att skriva >.<
Men i söndags så bestämde jag o Inti att träffas.
Det e så konstigt att vi e sååå lika!
Man blir liksom förvirrad..
Men det e verkligen så.
Sen så letade vi efter mössa och halsduk till honom och när vi äntligen hittade så hade han inga pangar XD
Då gick vi till donken o insåg att vi e mer lika än vad vi trodde.
Sen så käka vi o efter det så gick vi runt i stan litegranna..
Efter det så åkte vi till Fridhemsplan.
Där träffa vi Juden!
YAY!
Då gick vi till en mataffär o Inti köpte choklad åt sin mamma..
XD
Sen så stack jag o Juden eftersom vi skulle åt samma håll ^^
Vi satt o typ bara:

- Jaa..  har du mkt läxor? (Jag)
- Ehh.. jo.. engelska, matte... (Han)
- Aha.. ok. ^^
- Mmm.. ska du göra när du kommer hem?
- Jag vet inte.. hmm.. du?
- Plugga.. har inte gjort klart alla läxorna än.
- Ok..

O sen typ så satt vi o var ganska tysta.
Sen skulle han hem så han gick av vid Alvik.
Då fick jag en kram o vi skiljdes åt ^^
Sen så skulle jag sticka hem men smsade med Natta o tillslut så blev det så att jag, hon o Madde träffades ^^
Vi åkte till vällingby.
Natta bjöd på en powerking.
Taack! <3
Sen stack Madde o jag o Natta gick runt o trögade lite i vällingby ^^
Efter det stack jag hem.. o..
inge mer ^^

Det var min söndag.
Hur var er? ♥







♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0