Saturday Sunday! ♥

Hejsan!
Igår så satt jag o plugga del 1 i Fysik såå..
Haha.. du? Plugga?
Ok, ok jag kanske inte pluggade heeela dan men jag pluggade.
Annars så var jag för lat för att skriva XD
Spelar massa spel på facebook.
Typ första gången jag riktigt för står mig på dem
Hehe..
Jag har inte ont i min tå längre så jag ska träffa Wica och Geggemojja i V-by idag.
XD
Undrar vad vi ska göra där..
Igentligen så ville jag åka till Söder idag.
Ville kolla in den där affären Cocoo eftersom Foki kommer dit idag!
Meneftersom mitt busskort blev snott så får jag inte åka. :(
Jag fick låna Nattas kort men jag får inte använda det..
Natta: Eftersom det är reduserat pris på kortet så kan jag inte säga att du e min mamma och att jag lånade det av dig, plus att kortet inte funkar på helgdagar.. -.-
Såå jag får gå till V-by och så.
Jag kan ju inte gå till Söder för.. jag kommer dö.
Men,men ^^

Ha en bra dag! ♥



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

FUNKAR 24/7 FRAM TILLS DECEMBER!!!

2009-10-26 @ 10:42:23
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0