Lite om lördan o Wica! ♥

Hejsan.
Äntligen på bra humör så nu tänker jag blogga!
Bloggar lite om igår eftersom jag inte kunde blogga igår XD
Igår så träffade jag Natta, Wica o Carro från teatern!
Vi gick runt o typ kollade in skor!
Det e bra för mamma säger (haha.. det låter så barnsligt) att jag måste ha nya höstskor.. eller.. nej honsäger att jag måste ha höstskor.
Inte nya, eftersom jag inte har eller har haft höstskor.
Så jag måste ha mina första.
Hittade ett par som reades ut o var ganska bra oxå.
Skulle passa som vinterskor oxå...
Jag gillar igentligen ett par svarta med rosor på som kostar 1100..
Vi får se.. kanske lyckas övertala..
Natta vill ha ett par Dr Martins skor. :)
Sen så gick till Bluefox o Wica provade klänningar!
Hon e ju bara så söööt!
(Inte undra på att Geggamojja gillar henne..)
Önskar jag oxå var så söt.
Vi kolla oxå in i en japan influerad affär där Wica hittade nån slags tröja eller nått..
Hon som ägde plejset hette Ping och var skitcool!
Inte precis men nu tycker jag det! >.<
Sen så gick vi runt lite mera! XD
Eftersom jag tycker att Wica e så mkt sötare än mig så fick hon vara min docka!
Jag tog massa kläder som hon fick prova!
Hon var superduper söt! <33
Sen så köppte jag 2 t-shirtar.
Sen när vi hade tagit en Frapino paus.
(Som vi absolut inte brukar göra annars;))
Så gick vi till Rio o jag kollade in den bästa kjolen ever.
Den e svart, fluffig, med stjärnor på och passar helt perfa!!!
Så köppte jag oxå nya knästrumpor och svarta benvärmare.
Efter det så stack Natta eftersom hon skulle äta kyckling hos sin mormor eller nått..
O då stack Carro oxå.
Så jag o Wica åkte hem till mig.
Hon visade mig hur man gör videos som man lägger ut på Youtube!
Min heter "Totoro video!" av Krammonsteralex.
XD
Sen så typ hade vi lite kul vid datan..
Efter det så kollade vi klart på Nausicaä.
Sen så kollade vi på 13 trailers.
XD
Efter det så låg vi o skulle sova.
Men då så ställde jag 100 st frågor till Wica.
HAHA!
YAY!
Sen så sov vi typ.


Det var typ det som hände dåe! ;)



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-04 @ 20:04:34
Postat av: Verra

Oj, vilken lång kommentar :O



Men, det är kul att prova kläder ^^ och att vara din docka.. Synd att jag inte hittade fler eller ens får använda såna kläder... =( Bläää!!!



Dina 100 frågor var... många...

2009-10-05 @ 08:53:07
Postat av: Nallen

XD



Jag tycker du är söt med! :)

2009-10-05 @ 10:46:48
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0